ВИПУСКОВА КАФЕДРА «ЕКОНОМІКИ ТА МАРКЕТИНГУ»
Телефон (057) 702-02-65
E-mail: kafedra_eim@mail.ru
Спеціальність «Маркетинг». Сучасні підприємства існують в умовах жорсткої конкуренції, тому переорієнтація діяльності підприємства на маркетинг є неминучою. Для того, щоб діяльність кожного підприємства була успішною, необхідно вивчати потреби ринку, аналізувати напрямки їх змін, розробляти рішення щодо задоволення вимог і запитів споживачів, відслідковувати зміни на самому підприємстві. Комплекс цих проблем є предметом маркетингу.
Головною проблемою для роботодавців є відсутність висококваліфікованих, грамотних, творчих кадрів. Тому спеціальність «Маркетинг» є однією з найбільш необхідних на ринку праці.
Презентація освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів з “Маркетингу”
Презентація магістерської програма “Маркетинг в сфері послуг”(керівник проф. Лисиця Н.М.)
Презентація магістерської програма “Стратегічний та оперативний маркетинг” (керівник проф. Орлов П.А.)
Термін навчання:
денна форма – бакалавр (4 роки);
– магістр (1,5 років)
заочна форма:
– бакалавр (5 років);
– спеціаліст (1 рік).
ОСОБЛИВОСТІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ.
Маркетолог є найбільш затребуваним і високооплачуваним фахівцем в умовах ринкової економіки на будь-якому підприємстві будь-якої країни. Це фахівець, основним результатом діяльності якого є забезпечення стійкого функціонування й розвитку підприємства (організації) у конкурентному середовищі на основі гармонізації інтересів споживачів і підприємства (організації).
Маркетолог – фахівець, основним результатом діяльності якого є стійке функціонування й розвиток підприємства (організації) у конкурентному середовищі на основі гармонізації інтересів споживачів і підприємства (організації)
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ
В процесі навчання у студентів формуються такі основні компетентності:
• Розробка ефективної маркетингової стратегії та координація маркетингової діяльності підприємства
• Управління взаємовідносинами з клієнтами
• Рішення організаційно-управлінських задач у сфері маркетингу
• Проведення маркетингових досліджень та аналітична підтримка маркетингових заходів
• Управління продуктом на усіх стадіях життєвого циклу
• Управління конкурентоспроможністю та якістю продукції
• Економічне обґрунтування маркетингових рішень
• Виконання функцій, пов’язаних із здійсненням маркетингової діяльності
• Використання різних методів маркетингового планування
• Здійснення процедур маркетингового контролю
• Застосування на практиці методів аналізу маркетингового середовища
• Дослідження та аналіз ринків збуту
• Дослідження конкурентоспроможності продукції підприємства
• Організація роботи підприємства з мінімізацією комерційних ризиків
• Володіння комп’ютерною технікою та основними комп’ютерними програмами, які використовуються на сучасному підприємстві
• Використання нестандартних методів при дослідженні соціально-економічних процесів (кластерний аналіз, імітаційне моделювання, кореляційно-регресійний аналіз та інші)
• Застосування мотиваційних механізмів в управлінській діяльності
• Розробка ефективної маркетингової стратегії підприємства на зовнішніх ринках
• Прогнозування показників кон’юнктури цільового міжнародного ринку
• Обґрунтування рішень про вихід на зовнішні ринки
ВИКЛАДАННЯ.
Висока якість підготовки фахівців спеціальності «Маркетинг» забезпечується за рахунок високого професійного рівня викладацького складу – доктора й кандидати економічних наук, провідні спеціалісти підприємств; викладання навчальних дисциплін базується на використанні результатів наукових досліджень, оприлюднених у виданих монографіях та наукових статтях; особлива увага приділяється проблемам становлення соціально-орієнтованого маркетингу в Україні; здійснюється постійне удосконалення учбових планів підготовки магістрів з урахуванням запитів роботодавців.
РИНОК ПРАЦІ.
Виробничо-торгівельна, організаційно-управлінська, комерційна, маркетингова діяльність в організаціях та підприємствах промисловості, оптової, роздрібної торгівлі, готельного господарства, туризму, включаючи структурні виробничо-торговельні підрозділи різних розмірів і форм власності та організаційно-правових форм господарювання, а також у науково-дослідних інститутах, на державній службі, в галузевих і місцевих органах управління, маркетингових фірмах, на товарних і фондових біржах, брокерських конторах, банківських установах, в навчальних закладах.
Телефон (057) 702-02-65
E-mail: kafedra_eim@mail.ru
Спеціальність «Маркетинг». Сучасні підприємства існують в умовах жорсткої конкуренції, тому переорієнтація діяльності підприємства на маркетинг є неминучою. Для того, щоб діяльність кожного підприємства була успішною, необхідно вивчати потреби ринку, аналізувати напрямки їх змін, розробляти рішення щодо задоволення вимог і запитів споживачів, відслідковувати зміни на самому підприємстві. Комплекс цих проблем є предметом маркетингу.
Головною проблемою для роботодавців є відсутність висококваліфікованих, грамотних, творчих кадрів. Тому спеціальність «Маркетинг» є однією з найбільш необхідних на ринку праці.
Презентація освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів з “Маркетингу”
Презентація магістерської програма “Маркетинг в сфері послуг”(керівник проф. Лисиця Н.М.)
Презентація магістерської програма “Стратегічний та оперативний маркетинг” (керівник проф. Орлов П.А.)
Термін навчання:
денна форма – бакалавр (4 роки);
– магістр (1,5 років)
заочна форма:
– бакалавр (5 років);
– спеціаліст (1 рік).
ОСОБЛИВОСТІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ.
Маркетолог є найбільш затребуваним і високооплачуваним фахівцем в умовах ринкової економіки на будь-якому підприємстві будь-якої країни. Це фахівець, основним результатом діяльності якого є забезпечення стійкого функціонування й розвитку підприємства (організації) у конкурентному середовищі на основі гармонізації інтересів споживачів і підприємства (організації).
Маркетолог – фахівець, основним результатом діяльності якого є стійке функціонування й розвиток підприємства (організації) у конкурентному середовищі на основі гармонізації інтересів споживачів і підприємства (організації)
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ
В процесі навчання у студентів формуються такі основні компетентності:
• Розробка ефективної маркетингової стратегії та координація маркетингової діяльності підприємства
• Управління взаємовідносинами з клієнтами
• Рішення організаційно-управлінських задач у сфері маркетингу
• Проведення маркетингових досліджень та аналітична підтримка маркетингових заходів
• Управління продуктом на усіх стадіях життєвого циклу
• Управління конкурентоспроможністю та якістю продукції
• Економічне обґрунтування маркетингових рішень
• Виконання функцій, пов’язаних із здійсненням маркетингової діяльності
• Використання різних методів маркетингового планування
• Здійснення процедур маркетингового контролю
• Застосування на практиці методів аналізу маркетингового середовища
• Дослідження та аналіз ринків збуту
• Дослідження конкурентоспроможності продукції підприємства
• Організація роботи підприємства з мінімізацією комерційних ризиків
• Володіння комп’ютерною технікою та основними комп’ютерними програмами, які використовуються на сучасному підприємстві
• Використання нестандартних методів при дослідженні соціально-економічних процесів (кластерний аналіз, імітаційне моделювання, кореляційно-регресійний аналіз та інші)
• Застосування мотиваційних механізмів в управлінській діяльності
• Розробка ефективної маркетингової стратегії підприємства на зовнішніх ринках
• Прогнозування показників кон’юнктури цільового міжнародного ринку
• Обґрунтування рішень про вихід на зовнішні ринки
ВИКЛАДАННЯ.
Висока якість підготовки фахівців спеціальності «Маркетинг» забезпечується за рахунок високого професійного рівня викладацького складу – доктора й кандидати економічних наук, провідні спеціалісти підприємств; викладання навчальних дисциплін базується на використанні результатів наукових досліджень, оприлюднених у виданих монографіях та наукових статтях; особлива увага приділяється проблемам становлення соціально-орієнтованого маркетингу в Україні; здійснюється постійне удосконалення учбових планів підготовки магістрів з урахуванням запитів роботодавців.
РИНОК ПРАЦІ.
Виробничо-торгівельна, організаційно-управлінська, комерційна, маркетингова діяльність в організаціях та підприємствах промисловості, оптової, роздрібної торгівлі, готельного господарства, туризму, включаючи структурні виробничо-торговельні підрозділи різних розмірів і форм власності та організаційно-правових форм господарювання, а також у науково-дослідних інститутах, на державній службі, в галузевих і місцевих органах управління, маркетингових фірмах, на товарних і фондових біржах, брокерських конторах, банківських установах, в навчальних закладах.
Залишити відповідь